De ce ai nevoie de o agentie de marketing digital

O companie care prospera in online sarbatoreste succesul impreuna cu o agentie de marketing digital. Este o situatie win-win, pentru care lupta ambii parteneri. Nu se poate altfel. Lumea online este atat de aglomerata, incat nu mai poti face promovare online dupa ureche sau la nivel de amator.

Cel mai mare avantaj pe care il ofera internetul este posibilitatea raspandirii rapide a oricarui mesaj, cheltuind mai putin decat prin metodele traditionale. O stire despre un nou produs ajunge la mii de utilizatori, intr-o fractiune de secunda, la un pret mai mic decat costul unui pliant sau fluturas. In plus, ai avantajul de a contoriza rezultatele obtinute, pe baza carora corectezi si eficientizezi campaniile urmatoare.

Ai putea face singur asta, dar nu e meseria ta

Tu esti expert in business-ul tau, dar nu esti expert si marketing digital.
Intr-adevar, gasesti informatii peste tot despre Google Ads sau Facebook Ads.
Sunt tutoriale video care iti spun cum se face promovarea in canalele
social-media. Gasesti articole chiar pe paginile de prezentare ale agentiilor
de marketing care te vor client. Dar nimeni nu iti spune toate dedesubturile.
Doar putin, cat sa iti dai seama cat e de greu. Apoi isi ofera serviciile

A invata o noua meserie necesita timp, doar in ani de practica zilnica poti
ajunge la excelenta. Este mult mai simplu sa lasi un profesionist sa se ocupe
de promovarea site-ul tau, in timp ce tu ai grija de afacere.

Ai putea alege un freelancer, dar nu face cat o echipa

Tu, ca antreprenor, ai datoria sa stii cum vrei sa arate succesul tau, iar agentia de marketing online iti va oferi o solutie holistica pentru asta. Ceea ce nu poate face un freelancer, de exemplu! Oricat de bun ar fi, nu se pricepe la toate si nici nu ar avea timp sa jongleze cu un grup larg de instrumente, pe langa gestionarea calendarului si a bugetului proiectului. O firma asigura permanenta serviciilor. Oricat respect ai avea pentru un profesionist one-man-show, trebuie sa fii constient ca are si el nevoie de concediu, ramane fara baterie la laptop sau ii blocheaza Facebook contul. Ce te faci atunci?

Ai si posibilitatea de a gestiona mai multi freelanceri. Pe bune? Sa dea vina unul pe altul pentru nereusite? Daca ar fi intr-o echipa, ar avea acelasi tel: firma sa-si faca treaba (nu cutare individ sau altul), ca sa pastreze clientul care-i aduce bani.

O agentie de marketing digital investeste in oameni si platforme digitale

Multi cred ca e nevoie doar de un laptop pentru a face publicitate online, ca asta e singura investitie. Total gresit. Lumea digitala se schimba in fiecare moment. Daca nu esti conectat la noutati, ramai in urma.
O agentie de marketing digital isi trimite angajatii la traininguri, este
prezenta la evenimente in domeniu, investeste in instrumente specifice
(tool-uri, module) pentru o campanie eficienta de marketing.

Agentiile de marketing digital sunt de mai multe feluri

Sunt agentii mari sau mici. Generaliste sau nisate. Daca ai o firma de asigurari de exemplu, ar fi bine sa cauti o agentie de marketing care mai lucreaza si cu alte firme de asigurari. Ei cunosc deja domeniul de activitate, tipologia clientilor si comportamentul acestora. Ar fi ideal daca ar avea instrumente si cunostinte specifice pe o anumita piata verticala (de exemplu, automobile), te vor ajuta pe tine, cu magazinul tau de piese auto.

Daca esti un magazin online mic, care vinde produse la bucata, nu te duci sa lucrezi cu o agentie care gestioneaza bugete imense, nu vei fi una dintre prioritatile lor.

Uita-te la portofoliul agentiilor, inainte de a alege. Au o lista a clientilor cu care au lucrat, poate si testimoniale. Intreaba prietenii, ei cu cine lucreaza? Ideea e ca agentiile de marketing digital sa vada in colaborarea cu tine o situatie win-win, altfel motivatia nu va fi atat de mare pe cat ti-o doresti tu.

Comunicarea este foarte importanta

Nu trebuie sa te dai altceva decat esti, in fata unei agentii de marketing. Spune-i exact cum stai, ce vanzari ai, ce probleme. Spune-i tot. Sunteti amandoi in aceeasi barca, parteneri. Oricum specialistii in digital performance fac un audit seo al site-ului, masoara vizibilitatea si
audienta, stiu exact ce trafic si vanzari ai.

De cealalta parte, si agentia trebuie sa fie sincera cu tine. Vine cu solutii la probleme, iti spune ce se poate face. O agentie care se respecta nu va promite marea cu sarea, ci doar ce e realizabil. Nu iti va lua bani pe ceva ce poti face tu, nu va incarca factura, doar pentru ca nu pricepi ce se intâmpla. Sinceritatea reciproca duce la la situatia avantajoasa de win-win, care trebuie sa stea la baza colaborarii.

Agentia se asigura ca fiecare banut este cheltuit cu un scop

Odata ce ai incheiat un contract de colaborare cu o agentie de marketing, aceasta este responsabila sa-ti prezinte periodic rezultatele obtinute prin aplicarea strategiilor stabilite de comun acord cu tine si sa-ti ofere solutii
alternative atunci cand randamentul investitiei nu este cel asteptat.

Clientul va primi periodic raportul de marketing, care include date precum: costuri, numarul tranzactiilor, costul per tranzactie, bounce rate, return on ad spend, rata de conversie, campaniile cele mai performante. Se separa datele in functie de canalele utilizate si se calculeaza profitabilitatea
acestora. Vei avea raspunsuri la intrebari, ca apoi impreuna sa gasiti solutii, ceea ce nu poti face singur.

Alegerea unei agentii de marketing digital este practic alegerea unui aliat la drum lung, care sa-ti faca cunoscuta in mod profesional compania ta.

Cu peste 8 ani de experienta si aproape 300 de clienti, specialistii de la INFORA au expertiza necesara de a  creste afacerea ta online!digital

Write a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *