Promovarea online pe Facebook si Google Adwords poate fi foarte profitabila pentru clinica ta. Avand o experienta cumulata de peste 10 ani in administrarea conturilor PPC Google si Facebook, cu peste 500 de campanii in zona Medicala, peste 2.5 milioane impresii si 10.000 de conversii generate, specialistii nostri ruleaza campanii masurate la cost per conversie aducand maxim de profitabilitate in contul Dvs.
Masuram exact rezultatele campaniilor noastre. Implementam Pixeli de conversie, setam impreuna un cost / conversie si optimizam campaniile pentru obtinerea celor mai bune rezultate. Facem campanii orientate catre un cost cat mai mic de achizitie de client.
Stabilim inca de la inceput care sunt rezultatele pe care vrei sa le obtii si pe baza acestora stabilim planul de campanie si implementam metodele de masurare.
De ce este importanta o implementare corecta a metodelor de masurare?
Prin implementarea corecta a codului de conversie/pixelului, adunam informatii despre comportamentul utilizatorilor, putem optimiza modul de livrare al reclamelor, putem evalua rentabilitatea reclamei si avem o imagine clara a rezultatelor generate pentru diferite versiuni ale reclamelor.
Cream campanii targetate la maximum in functie de varsta, sex, locatia, interesele si comportamentul utilizatorilor tai.
De ce o audienta bine stabilita?
Unul dintre cei mai importanți pasi in crearea unei reclame oriunde in online, este alegerea audientei. Este important sa fii acolo pentru pacientii care au nevoie. Scopul este sa restrangem audienta la cei care vor considera reclama ta relevanta.
Cream texte si bannere personalizate pentru campanii.
Cu ce ne ajuta bannerul potrivit?
Oamenii reactioneaza diferit la poze, texte si butoane, astfel ca va trebui sa optimizam constant. Bannerele vor trebui sa includa informatiile cruciale pentru serviciile tale luand in considerare intotdeauna relevanta si claritatea mesajului.
Facem A/B testing pe reclamele create – nu ne bazam pe presupuneri, ci pe date statistice.
De ce este importanta testarea divizata?
A/B Testing, numita si testarea divizata, este o metoda prin care puteti afla ce titluri de anunturi, texte descriptive, imagini, apeluri la actiuni sau o combinatie a celor de mai sus functioneaza cel mai bine pentru publicul vizat. Principalul avantaj al testelor split: va permite sa economisiti bani!
Rulam campanii de Remarketing pentru cei care ti-au vizitat site-ul si au plecat fara a converti
De ce campanii de Remarketing?
Campania de remarketing are capacitatea de a-i reduce in site pe cei care te-au vizitat. Va fi mai usor sa-i fidelizezi deoarece nu viziteaza pentru prima data siteul. Este mai probabil sa faca o programare un utilizator care deja iti cunoaste serviciile decat utilizatorul care acceseaza pentru prima data site-ul.
Cream rapoarte complete pentru ca tu sa fii la curent cu evolutia campaniilor tale.
Ce informatii oferim in rapoarte?
Solutiile noastre de masurare a performantelor sunt organizate in functie de obiective. Folosim Administrare reclame, Power Editor si Google Analytics pentru statistici despre reclame pentru a ințelege impactul pe care il au asupra afacerii reclamele pe care le afisezi pe Facebook, pe Instagram si in Audience Network, cu ajutorul unor rapoarte detaliate, usor de interpretat. Programam intalniri pentru a discuta si analiza statusul campaniilor, suntem proactivi in a prezenţa noi solutii si alternative, iti oferim suport prin e-mail sau telefon in timpul programului de lucru.
Switch The Language