Blog Page

Tipuri de anunturi Facebook

Tipuri de anunturi pentru fiecare obiectiv Inainte de a-ti crea prima campanie, este esential sa si intelegi  mai bine diferitele tipuri de anunturi pe Facebook. De-a lungul anilor, Facebook a ajustat cu atentie partea de publicitate pentru a se potrivi mai bine nevoilor utilizatorilor sai. Oricare ar fi obiectivul campaniei tale, exista un tip de […]

Ghidul de implementare a pixelului Facebook

In acest articol, vom explica modul de creare a pixelului facebook, de adaugare a codului de baza si a codului evenimentului acestuia la site-ul web si de definire a conversiilor. Parcurge pasii de mai jos: Creeaza un pixel Facebook Adauga codul de baza al pixelului Facebook la paginile site-ului tau web Adauga codul de eveniment in […]

Cum se realizeaza legatura dintre Google Analytics si Google AdWords

Vorbim in acest articol despre legatura intre toate conturile AdWords la Google Analytics. Totodata, evidentiem noul Google Analytics. Noua versiune a Google Analytics este disponibila in prezent in versiune beta pentru toti utilizatorii Google Analytics. Poti urma Google Analytics pe Twitter pentru cele mai recente actualizari. Gavin Doolan, un specialist in Google Analytics, a vorbit […]

Cum sa creezi un tablou de bord personalizat in Google Analytics

Google Analytics este un instrument gratuit de analiza web care iti permite sa urmaresti  diferite statistici ale site-ului, cum ar fi cat de mult trafic primeste site-ul tau, in cazul in care traficul vine si chiar cat timp petrec oamenii pe site-ul tau inainte de a-l parasi. Daca vrei sa afli mai multe despre acest […]