OPTIMIZARE CONVERSII

Conversii online optimizate cu ajutorul metodologiei INFORA

Aplicam cele mai bune practici de optimizare a ratei de conversie pentru a creste procentajul de conversii online pentru site-uri sau aplicatii mobile.

Contacteaza-ne prin FORMULARUL DE CONTACT, daca vrei sa dezvolti strategii CRO si sa primesti lead-uri, mailuri, telefoane, comenzi si mult mai multe de la clientii tai.

Cere oferta

    Metodologia INFORA pentru cresterea conversiilor online
    Optimizare Web

    Creste conversiile online

    Optimizarea ratei de conversie este esentiala pentru mentinerea competitivitatii in mediul online, imbunatatirea experientei clientilor in online si cresterea vanzarilor online.

    Atunci cand implementezi un proces de optimizare a ratei de conversie, acest lucru ar putea sa duca la cresterea conversiei site-ului tau in mod semnificativ.

    Fie pentru generare de vanzari sau de lead-uri, metodologia pentru cresterea conversiilor online te va ajuta sa cresti profitul investitiilor tale online. Cu aceleasi costuri de marketing, prin optimizarea conversiilor vei identifica cele mai profitabile canale online si vei creste numarul de clienti online.

    Metodologia INFORA

    4 pasi pentru a creste conversia online:

    Echipa INFORA a elaborat o metodologie de optimizare a ratei de conversie, bazata pe instrumente stiintifice pentru masurarea costurilor de conversie si marketing.

    Pasul 1

    Business Analysis and Online Traffic
    • Intelegerea obiectivelor de afaceri si a competitiei;
    • Analiza detaliata a surselor de trafic (AdWords, campanii online, afiliere, newsletter, trafic direct si indirect);
    • Identificarea tipurilor de clienti si a comportamentului online.
    Plan de oportunitati
    • Raport Analize;
    • Audit Google AdWords.
    Analiza
    Idee

    Pasul 2

    Analiza vizitatori si conversie
    • Identificare de probleme de experienta a utilizatorului (UX);
    • Analiza canal conversie si micro-conversii;
    • Analiza non-conversie (bounce, obiectii ale utilizatorilor).
    Plan de testare
    • Raport test de uzabilitate;
    • Raport de monitorizare a sistemului.

    Pasul 3

    Analiza si testare
    • Efectuarea testelor de optimizare si definirea cadrului;
    • Efectuarea A-B-n si a testului multivariat (MVT);
    • Optimizarea landing page si segmentarea canalului clientului.
    Plan de implementare
    • Raport test A-B-n si MVT.
    Servicii
    Idee

    Pasul 4

    Implementare si analiza
    • Definire versiune de control si a noilor teste;
    • Analiza rezultat si optimizarea extensiilor testelor;
    • Testare extensie la alte canale.
    Plan de optimizare
    • Implementare raport.
    Audit SEO

    Vrei un audit seo legat de performanta site-ului tau?

    Obtine audit gratuit pentru site-ul tau